Saturday 5 March 2011

oohh..finance,,knpe la senang sgt subjek fin426 ni,,aku sukeee...hahhahaha...

mne nadiya ni,,lambatnye balik,,,nk bace fin tpi x thu nk bace aper,,memang senget n pemalas pulak tu aku ni,,akhir-akhir baru nk mengelabah...hahaha...hari selasa p muar pergi company mualite,terpaksa mis kelas HRM...x pe kan,lecturer msti bagi punya...hehe...u all,bile aku nk start study ni...?klou otak mcam komputer x pe la jgk,,ni otak lembap, sebab tue la cepat je kena khianat ngan member,,lembap sgt suraya ni..nok uat gpo ni???nk jdi chef tpi x de dapur kt cni...mcm la aku blh masak kat cni...berasap la bilik ni nanti..hehehe.. ajinomoto bagi hadiah perencah nasi goreng dan apron ajinomoto tpi buat hiasan semata-mata..thanks Ajinomoto,,walaupun sekejap,tpi sangat bermakna leh masak depan kawan-kawan..macam dalam tv..semue aku yang dapat,,jgn marah erk kawan kawan tersayang.....Mule-mule nak start memang berdebar giler,,tpi bile dah lame sikit,dah jadi chef one la pulak bile aku bagitahu setiap bahan untuk dimasak,,,macam pengacara kn,,,hehehe..lawak giler beb...best...sampaikan tertukar bawang putih dengan halia,,hahahah..malu nye masa ni..u all je x perasan masa ni,cepat cepat aku cover line,,,alhamdulillah nasib nasi goreng aku menjadi...sukeeee glerrr........

2 comments:

Anonymous said...

u can do it la~~ yakin!!
follow back

yayasuraya said...

thank you sangat2....